Date despre cont

Nu sunt produse | Total: 0,00 lei

+40 (730) 330 345

comenzi@gourmandis.ro

Afla primul noile oferte si meniul zilei

Ajutor

1. Cand pot plasa o comanda? Exista un anumit interval?

Pentru livrarile din ziua comenzii, comanda trebuie plasata pana in ora 11. Pentru livrarile din ziua urmatoare, comanda poate fi plasata pana in ora 17 a zilei in curs. Pentru clientii nostri fideli putem gandi un program personalizat de livrari! Comanda trebuie sa contina:
- datele dumneavoastră (nume, prenume, numar de telefon);
- intervalul orar in care doriti sa va fie livrate preparatele;
- modalitatea de plata aleasa.

 

2. Cum platesc pentru comanda mea?

Plata produselor comandate de pe site-ul nostru se poate efectua in urmatoarele moduri:
- in momentul comenzii, cu card bancar sau prin sistem prepaid;
- la livrare, numerar, cu POS mobil, cu bonuri de masa sau cu bonuri valorice.

 

3. Exista o valoare minima a comenzii?

Comenzile plasate pe site-ul nostru trebuie sa fie de minimum 35 de lei. Valoarea comenzii poate suferi modificari periodic, de aceea va rugam sa verificati informatia actualizata de pe site-ul nostru.

 

4. Ambalajele sunt incluse in pretul produselor?

Ambalajele sunt incluse in pretul produselor, iar preturile afisate pe site includ TVA 9%.

 

5. Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

Comenzile deja plasate pot fi anulate doar sunand pe unul din numerele afisate pe site-ul nostru.

 

6. Cum aflu daca comanda mea a fost receptionata?

Imediat dupa ce comanda se va inregistra in sistemul nostru electronic, un operator GourmandIS va va contacta pentru confirmarea comenzii.

 

7. Care este programul de livrari comenzi?

Comenzile se livreaza zilnic, intre orele 12:00 si 17:00. Pentru clientii nostri fideli, putem gandi un program de livrare personalizat!

 

8. Cat costa livrarea preparatelor?

Livrarea este gratuita in Iasi atata timp cat se respecta comanda minima.

 

9. Cum pot afla de promotiile pe care le organizati?

Puteti fie sa consultati rubrica Oferte speciale din cadrul site-ului nostru, fie sa urmariti actualizarile de pe site-ul nostru / de pe paginile noastre de socializare care vor prezenta aceste promotii. Puteti, de asemenea, sa va abonati la newsletter-ul nostru pentru a afla din timp ce promotii organizam.

 

10. Mi-am pierdut cardul de fidelitate. Cum il recuperez?

Cardul de fidelitate poate fi solicitat doar in restaurantul nostru GourmandIS din Era Shopping Park Iasi.

 

11. Am primit alt preparat decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ati primit un alt preparat decat cel comandat, va rugam sa ne anuntati la unul din numerele de telefon afisate pe site-ul nostru. Angajatii restaurantului nostru vor prelua pe cheltuiala noastra preparatul de la dumneavoastra si il vor inlocui cu cel comandat in cel mai scurt timp posibil.

 

12. Am primit comanda incompleta. Ce pot face?

Daca ati primit comanda incompleta, va rugam sa ne anuntati la unul din numerele de telefon afisate pe site-ul nostru. Angajatii restaurantului nostru va vor livra pe cheltuiala noastra preparatele lipsa, in cel mai scurt timp posibil.

13. Se pot returna preparatele neconsumate?

Preparatele neconsumate nu se pot returna.

 

14. Cum pot contacta restaurantul GourmandIS?

Ne puteti contacta zilnic, de luni pana duminica dupa programul afisat pe site (la rubrica Contact). Numarul de telefon la care ne puteti contacta este +40 (730) 330 345.

 

15. Faceti livrari si in afara orasului Iasi?

Deocamdata, livrarile se fac doar in orasul Iasi. Va vom anunta pe site in momentul in care vom extinde serviciul nostru de livrari in afara acestei arii.